Lite tankar o gnäll...

Long time no see. Eller hur är de man brukar säga?

Har de lite småjobbigt o känner inte för att skriva riktigt. Men just ju gör jag ju de, därav skrivandet...

Nu har vi iaf fått kallelsen för Levis nästa operation. Den 14:e december ska vi vara i Uppsala för inskrivning, o op görs dagen efter. Sen blir vi nog där 3 dagar efter skulle jag gissa på.

Lite smått orolig är man ju. Tiden efter förra operationen gick ju inge vidare. Första dagen hemma fick han öroninflammation plus inflammation i näsan. Sen fortsatte öroninflammationerna i en månads tid. Skitjobbigt med en bebis som inte har annat än ont!

Charmtrollet mitt!!

Den 14:e oktober vart Levis opererad igen (en månad efter första) för att ena röret i örat hade ramlat ur, o de andra satt snett, o ville inte komma ut. Så dom vart tvugna att operera ut det. Detta skedde oxå på UAS.

Men efter den operationen har allt varit som de ska (peppar peppar!!!) Levis är glad. Äntligen!! Så nu oroar ja mej för tiden efter nästa op. Är jag tokig?

Vill ju inte behöva tänka såhär! Men att han kommer att ha ont efter op är ju en självklarhet, de vet jag. Men sen då? Hoppas de blir en lugn jul iaf...


Levis ca. en månad efter läpp/näs plastiken.

Annars då? Hmm... Jani. Devin har just nu ögoninflammation, o har haft de till o från i två veckor. Trökigt! O Tim är sjukskriven, för han har gjort illa ryggen på jobbet. Han får max lyfta ett kilo = Milis får lyfta allt = Bajs!

Trötter är jag oxå. O dyngförkyld.... Listan kan göras lång... Meeeen... Nog med gnäll!

Jag gör tårtor för fullt iaf. Något jag tycker är riktigt roligt att göra! :) Ser verkligen fram mot nästa helgs tårtor.  Får se om jag orkar lägga ut bilder på dom här sen. Jag har ett riktigt roligt "jobb" iaf. Synd att jag bara jobbar på helgerna :p Men de är smällar man får ta ;) En vacker dag kanske jag har dehär som jobb på riktigt. De vore något...


Mina två senaste tårtor.

Nu ska jag dricka upp mitt (säker kalla) kaffe, o sen göra lite mousser till morgondagens fars dags tårta.

Puss på eder alla! <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken otroligt söt liten kille!

2011-01-21 @ 17:37:08
URL: http://linnromell.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0