Första advent...

Redan?? Helt sjukt ju! Snart är julen förbi typ... Fast de vore väl inte helt fel de heller. Men mycke ska hinnas med innan dess. Handla klart alla julklappar, operera Levis, julbaka, julstäda (!?), sno fixa en gran o göra klart hallen. De är mina to do saker innan julen är här. Får se hur de går...

Idag är de tänkt att vi ska träffa Johan o Lena o ha lite adventsmys. Men jag vet inte... Då måste man ju ha lussekatter, o de har jag inte hunnit baka än :/ Kanske borde göra de? De är ju så förbannat gott med nybakta lussekatter!! Om de inte blir nå adventsmys åker jag nog in till stan med ungarna o går på julskyltningen. De är ju mysigt de med! :) O till Tims mamma ska vi hinna åka oxå, för de är lite av en tradition att vara hos henne på advent.

Vad ska ni göra en dag som denna?

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0