Död åt VC.

De tar sej, sa mordbrännarn...

Idag är de ord o inga visor som gäller. Tänkte att jag skulle bespara er på mitt gnäll (de är ju inte kul o bara läsa om tråkigheter o negativiteter), men nu kan jag faktiskt inte hålla mej!! Levis har varit förkyld ett tag nu, men inatt vart hans hosta värre. Han har sovit ungefär 1 timme sammanlagt. Jag med alltså. Han har hostat så mycke att han vaknat hela tiden...

Så strax efter 8 imorse ringde jag till vårdcentralen, bara några minuter efter att dom öppnat "telefonlinjen". Tänkte att då kanske vi får komma på en gång, o slippa vänta hela dagen. Jo, tjena! Får till svar att dom kommer ringa upp mej om drygt 1,5 TIMME!! Jag kollade på klockan både en o två gånger, för att kolla ifall de va jag som va bakom flötet. Men icke! Dom sa verkligen 9:35. De är ju helt sjukt!! Jag blir så less!

Är detta straffet för att man bor i skogen? Isf vill jag inte vara med längre! Min son behöver ju få sova! Idiotos!

Så. Nu va de ur världen! Nu kan vi börja tänka positiva tankar igen... ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0