Trött!

Jiiiises vad trött jag är! Fick inte många timmar inatt inte. Levis tyckte att vi skulle sitta vakna inatt o mysa lite. I TRE timmar :S O efter de sov han en halvtimme, sen ville han va vaken igen. Bingo! Jag fick iaf sova runt 06:30, i några timmar på morgonen. Alltid något! :)

O nu på kvällen har de mest varit kaos här hemma. Devin vart helt hysterisk när vi skulle lägga honom o skrek halsen av sej, o Levis vägrade ligga själv, utan skulle bäras hela tiden. Så nu har vi fått känna på de ljuva livet som tvåbarnsföräldrar. Fett najs. Njaaa...

Runt 20:30 somnade Devin iaf, o Levis kort därefter. Så jag tog bilen in till stan o köpte en sallad till mej o en pizza åt Tim. Att laga mat va inget att tänka på. Skönt med lite mat efter 12 timmars fastande. Huvva!

Nu väntar sängen ivrigt på mej. O jag på den. ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0