Snart ny dag!

Vet ni vad de bästa med denna kväll är?
Att dagen snart är slut, och att det snart blir en ny dag.

Jag håller på o gå sönder av längtan (eller hur jag ska uttrycka mej) till torsdag! Snälla kan de inte vara torsdag imorrn? O onsdag i övermorrn? De vore något. Byta plats på dagarna. Vi kan ju inte ta bort onsdagen helt, för de är ändå en väldigt speciell dag. Nämligen min älskade systers 20 års dag. Tänk att hon redan fyller 20. Tyckte nyss jag gjorde de ju. Hmm! Annat som jag har inplanerat imorrn är att Göran o Maria med barnen ska komma på besök på dagen. O senare på eftermiddagen kanske vi ska fira Cim med våran moster. We'll see... Mot kvällen ska vi fira henne hos pappa iaf :) Så de blir en fullspäckad onsdag för oss iaf. Vilket gillas!

Så: Snart är de torsdag mina vänner! Nytt UL, nya bud. Can't wait!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0