Dårhuset.

Idag har varit en finfinfin dag! Mia o Marika kikade ut kring lunchtid o fikade lite negerballs o drack tonvis med kaffe. I loooove it! :D Vi satt ute i den icke existerande solen o hade det mysigt. Devin invigde sin sandlåda. Han satt o lekte jättesnällt (och tyst med andra ord, haha) med sin hinko spade. Bakade lite sandkaka åt oss ;)

När M o M hade åkte drog vi vidare till Ludvika o hämtade upp Mickis o Anders, o tog med dom ut till pappa. Anders ville se dårhuset. Min farbror äger alltså ett gammalt nerlagt mentalsjukhus, som nu bara står o förfaller, o blir mer o mer creepy för varje dag som går. Spökar gör det ganska hejvilt där oxå... (ja, jag tror på sånt)

Tyvärr hände inget mysko när vi va där, förutom att Mickis sket på sej av rädsla när jag drog ut en gammal rostig låda inne i pannrummet. Haha! Humor! Men det va kul ändå att bara kika runt.

Nu har jag precis lagat två plåtar med ungspannkaka som ska ätas upp. O sen antar jag att det blir lite TV spel på de. (jag ska äga skiten ur Mickis)

Hej!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0