Söndag idag?

Känns som vilken dag som helst. Fast ändå söndag. Kanske är de så att alla dagar känns som söndagar nu för tiden!? Ja, så är de nog...

Idag har jag (vi) inte gjort någe märkvärdigt, lite som vanligt med andra ord... Devin vaknade, vi vaknade. Tim gick upp med honom, jag låg kvar. Precis som alla andra dagar. Gick runt o slappade här hemma till 15, så vi drog in till Ludvika en sväng o fikade med Maria på Engel. Väry najs! (Y) Väl där började lilleman av någon anledning att klappa händerna, bara sådär. Han har aldrig gjort de förut. Snacka om att jag blev paff! Och STOLT ;) Tappade hakan där för en stund, men hittade på den igen ganska snabbt.

Dagens happening kanske!? Haha!

Nu sitter jag o väntar på Tim, som har åkt o köpt pizza till oss. Vi hade inte den maten hemma som frun ville ha. Buhu! Näe, riktigt så går de väl inte till... Men skulle jag bli tvungen att äta makaroner en gång till idag skulle jag spy.

Så pizzaätning o Ballar av stål är de som kvällen har att erbjuda. Devin somnade 19:30 ikväll, så här är de lugna gatan :)

Tjing tjing!

Min snälla vackra underbara sambo får stå för bilden idag.
(idag har vi f.ö  varit förlovade i 3,5år, men de vet han nog inte ens själv om, haha)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0