RLS & nattning.

Sitter uppe än. Har restless legs. Hata hata! Jag önskar verkligen att de fanns något man kunde göra åt de. Och de gör de ju, såklart, men INTE när man är gravid. (då jag behöver medicin som bäst) Fucked up! Just nu ligger jag vaken med kramper o ryckningar i benen i mellan 2-3 timmar VARJE NATT innan jag tillslut somnar av utmattning. Vad gör man? Hjälp mej!

I övrigt har vi börjat med att lägga Devin i hans säng idag (ikväll då...) Vi är så trötta på att behöva ligga o brottas med honom i 30 minuter innan han ger sej, o somnar. (då i våran säng) De är ohållbart o dumt. Pojken är ju snart ett år. Dags att somna själv. Även om de gör ont i mammahjärtat av att han får somna ensam, o är ledsen. De blir bäst för oss alla om han lär sej att somna själv i sin egen säng. Så ikväll gjorde vi första försöket. Han tog de bättre än väntat tycker jag. Vi fick gå upp till honom tre gånger o lägga ner honom (han stod upp o skulle minnsan inte sova) Så efter ca 40 minuter hade han gett upp, o sov som en stock. Hoppas de går lika "lätt" imorrn med... Vi får se...

Nu ska jag ta en snabbdusch, o sen försöka sova lite...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0