Mardrömsnatt.

Inatt har jag inte sovit många minuter. Devin har vaknat var 10:e minut i skrikit o haft sej. 40 graders feber har lilla stackarn :( Han va så varm inatt att jag blev rädd! Tim kände flera gånger på honom (för att jag trodde han va för varm), men i sömnen dock. Tack för den televerket! Han kommer inte ihåg ett jota. Som vanligt ;) Jaja. Devin överlevde iaf natten, o jag med. Vi har sovit några timmar nu på förmiddagen ist. Tyvärr tog alvedonet slut igår kväll, så vi måste in till stan o köpa mer. Segt! Vi får se hur de går. Jag kan inte vara hemma själv med Devin riktigt, eller ja, jag vågar inte. Ifall något skulle hända. Jag kan ju knappt ta mej fram själv :/

Nu ska jag koka lite gröt tror jag...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0