Förberedelser!

Hela dagen idag har i stort sett gått till att förbereda morgondagen. Devins ettårsdag! Heeelt sjukt vad tiden går fort :) Nu precis för ett år sen låg jag i Falun o hade så ont så jag inte ens kunde prata. (nu skrämmer jag väl inte upp er gravida alls va?? Haha!) Men jag väntade på epiduralen då har jag för mej...

Så idag har vi handlat ballonger o tårtgrejor o annat fika. Handlat presenter åt Frida har vi oxå gjort (hon fyller oxå år imorrn ^^ Precis som en av mina bästaste barndomsvänner, Marika <3)

Jag har bakat en massa muffins, Mickis har jagat Devin o lagt pärlplattor o Tim har pysslat med Devins rum. Vilket teamwork va? Grymt tråkigt att jag inte får/kan göra så mycke som jag skulle vilja. Jag får sån ångest över de! Men jag måste lyssna på min kropp, för allas skull! InvalidisMilis, that's me!

Snart ska jag nog börja med en tårta eller två, så jag slipper göra de imorrn... De blir 3 tårtor totalt i helgen att göra. Huhh!! Meeen de är ju bara kul. Tror jag.

Yes! That's all for now. Skriver nog några rader imorrn. Hujj!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mmm det där såg inte tokigt ut!! Gud så gott!! =)

2010-03-20 @ 20:49:22
URL: http://alexiiiaa.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0