Dansa dansa.

Skitiga kläder. Skitigt hår. Jag i ett nötskal idag. Jag har en massa massa saker jag vill göra idag, men min kropp skriker NAAAAJJ! Jag kommer bli en mumie innan denna graviditet är över. Igår gick jag från lasarettet till Tims bror, som bor ca 5 minuter därifrån. Min kropp ville döda mej efteråt. De är fan hemskt. Jag kan väl snart inte röra mej alls. Rullstol nästa?

Idag ska jag försöka gå en sväng på stan iaf, o ta en fika med Maria o mina gossar. Sen till Dollar o köpa nya strumpor till Devin. Han halksockor tappar ju "greppet" efter en stunds användning, så de är dags för nya. Tror inte de är många dagar kvar innan han går själv nu. Han står o plockar med saker utan att hålla i sej, o ska gå från saker utan att vi håller i honom. Han tar något steg om dagen nu :) Roligt att se!

Näe, nu väntar duschen. Kan ju inte gå runt såhär bland folk...

Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh, stackars lilla, Emilia! :( Jag lider med dig! Saknar er som tusingen! <3

2010-03-02 @ 17:54:57
URL: http://cathrineek.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0