Dagen.

Idag har jag rört mej över mina begränsningar. Tyvärr! Men vad gör man? Jag vill ju oxå leva... I förmiddags va jag hos MVC på koll. Och idag slapp jag faktiskt både vågen OCH stick i fingret. Gotta love Maggan!! Allt verkade iaf bra, och lillebror låg numera på tvären nästan, lite diagonalt typ, men med bakdelen ner, som tidigare... Vilket inte gör något för mej. Men han har till vecka 35 på sej att snurra runt där inne iaf, så de är fyra veckor kvar. Vi får helt enkelt se hur han ligger då.

Efter MVC åkte vi o käkade lite, o stötte på Lisa, som satt själv o åt, så vi joinade henne :) Mycket trevligt!

Efter lunchen åkte vi till Smén o fixade lite med banken o satte in pengar åt Devin. Tror han snart har mer pengar än oss :S Haha!

Sen drog vi vidare till Engel, där vi fikade med Marika. Hon är så kul! De är bara skratt o flamms hela tiden ;) Varför kan de inte finnas fler som henne? Jorden skulle bli en sån mycke roligare plats att vistas på då... När vi fikat klart, eller ja, när Devin bestämde att vi hade fikat klart tog vi en snabbvända o checkade in nya gallerian. Den va ju... fin... Meeen vaddå? Inget märkvärdigt egentligen. Ge mej ett H&M o jag slår en frivolt! (o de vore en guldprestation o mitt skick!!)

Tyvärr har jag fått skitont av att ha rört mej så pass mycke idag :( Supertråkigt! Och de enda jag egentligen har rört mej va att gå fram o tillbaks på stan i en kvart kanske... Buhuuu! Så nu ikväll blir de ryggläge o ett bra TV program för min del. O makaronipudding ;) Nooooom!

Imorrn ska vi till fabror doktorn med Devin, och även till BVC, de är dags för vaccination igen :/ Stackars lilla Devin!! :( Hoppas han inte får feber igen bara, han som precis blivit av med den... (tror förresten att de va p.g.a att han fått tuggtänder, som vi upptäckte idag)

Ha en bra kväll allesammen! God bless you! (eller något i den stilen... :s)

Kommentarer
Postat av: eriika

haha ja varför inte lixom, det KAN ju funka, annars fåru helt enkelt ba tjata liiiiiiite mer ;) ah ja då vare lite svårare emd att välja ett kön var ;P vi vet ju oxå nu vad de blir, men de visste vi inte när vi namn-jagade. det är ju så sjukt svårt för alla namn har ju koppling till nån på nått sätt tyck jag..



haha jag lyckades faktiskt! den blev inte så "tjock" förutom i kanterna som svämmade över nästan.. men helt klart godkänd :) jag tog myyyycke margarin i botten innan jag hällde i smeten, och de fastna inget då! just awesome :D jag är egentligen sämst i köket och FÅR inte ens laga mat även om de är typ värma på potatisbullar utan att min karl övervakar så allt går rätt till för jag misslyckas alltid på nått sätt;P och jag har tänt eld på spisen så han gilla int när jag ge mej på sånt där ensam:P

2010-03-31 @ 10:26:46
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0