Hallå eller!?

Igår va vi till BVC o vägde o mätte Levis. Han hade gått upp jättebra, o väger nu 4080 gram o är 53 cm. Han börjar bli stor! Jag vill inte! Jag vill ha kvar min lilla späda söta minibebis ju! ;)

Efter BVC åkte vi till Maria o Göran en stund o fikade. Devin fick leka med sina tremänningar, o näckade lite i deras pool, hihi! :)

I övrigt så går de ganska bra att vara ensam med barnen. Förutom de där med sömnen... Jag får knappt sova något! Jag blir lite smått galen snart. Inatt hade Levis magknip o skrek från de att jag la mej (såklart) till någon gång efter 4. Ingen sömn för mej med andra ord. Sen har vi då Tim som snarkade som en jag-vet-inte-vad när jag väl fick chansen o sova. Bläää! O nätterna innan de va de Devin som höll låda. Kan de vara min tur o härja o föra liv inatt mån tro? Haha!

Nu sitter jag o väntar på att Levis ska somna. Kaffe is the shit säger jag bara!

Ha de bra alla, o kramas mycke! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bara du inte blir immun mot koffeinet, det vore synd.

2010-06-23 @ 20:41:50
URL: http://gothica.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0