Hit o dit. Varje dag.

Idag har vi flängt runt heeela dan tror jag... Först åkte vi till Borlänge, till Tommy o Lillevi, för att hälsa på (och undersöka, såklart) deras lilla underverk Minna :) Jättesöt va hon, o lite lik sin far tror jag. Hon o Levis kommer nog komma bra överens känner jag. Om hon inte bråttar ner honom så att säga. Hon är ganska stor för att vara nyfödd, nästan lika size som Levis, som iofs va ganska liten (eller ja, normal?) när han föddes...

Efter Blge åkte vi förbi Maria o Göran en stund på kaffe. Karlarna SMS:ar o ringer ju till varandra dynget runt, så då kan vi ju lika gärna vara där så dom får träffas o tjåla bajs ist. Ok, dom kanske inte tjålar bajs, men salt iaf...

Efter de åkte vi till Jobsbo, hem till Mats, Tims bror. Dom har precis köpt hus som dom håller på o renoverar. Fiiiint blir de! :)

Nu är vi hemma, o har Martin på besök. Han hade med sej bullar. Inte bra för min figur... Men funderar ändå på att kanske smaka en. Vi får se. Jag är hungrig. :p

Längtar till imorrn! Då ska jag o Tim på 40 års fest. Utan barn! Kommer kännas jättekonstigt, men ack så skönt! Tror inte jag varit många minuter utan Levis sen han föddes...

Puss på dej "Lille", som Devin kallar Levis för ♥

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: eriika

aww, söt bild :)

2010-07-16 @ 22:57:41
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Cissie

Men du så sööt bild =) Lite barn ledigt kan vara skönt det också säkert =)

2010-07-18 @ 15:06:56
URL: http://ceciliabogsveen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0