Hej o hå!

Halloj! Jag har haft fullt upp nu i några dagar... I fredags shoppade jag lite på rean i stan. Hittade dock mest till Devin. O Tim hittade kläder, för en gångs skull. Så dom fick han av mej, en skjorta o ett par jeansshorts. Jag fick nöja mej med en mascara :p

Smaka mamma?

I lördags åkte la familia till Kupolen för att handla upp mitt presentkort (som jag längtat!!) Haha! Indiska har ju rea nu, som de flesta... Så de gäller att passa på. Köpte en jättemysig kudde, rökelser, chaithé, krokar, ett armband o ett vindspel. NÖJD! När vi kom hem kom Lena o Charlie förbi, o vi drog upp till badet. Barnen va inte så sugna på att bada, men vad gör de? Vi vuxna kan ju vi med ;) Men de är fortfarande liiite för kallt för min smak...

Devin smetade smörgås i bakhuvudet. Gillas inte! :p


Igår va vi på kalas hos Maria o Göran. Denna gång va de Filips tur att fylla år. (dom har 4 barn som fyller år inom ca en månad) Hela 4 år blev han! Tiden går ju sjuuukt fort! Tim satte igång med sitt saltvattens-tjålande. stackars Maria. Nu är Göran oxå sugen på att skaffa ett saltvattensakvarium. Kul, men ack så dyrt! MEN när vi kom hem hittade jag ett litet akvrie på blocket för 1800kr, komplett med två clownfiskar o en räka. I Uppsala. Så de ska Tim köpa. Lite impulsivt kanske, men de är väl Tim i ett nötskal ;) Hoppas han får de att funka bara... Vi ska o hämta de imorrn, efter vi varit med Levis på UAS.

En kul syn när man ska gå o lägga sej ;) Gullunge!! ♥

Idag har varit ganska chill. Går inte att göra så mycke i denna värme. Har varit o hälsat på Linnea o barnen en sväng. De gillas! De va för länge sen jag träffade henne sist :/

Nu: Sängen. Levis vaknar nog snart. Han somnade 18 :S Icke bra! men vad gör man? Devin somnade strax efter 21, så jag har ju inte kunnat lägga mej tidigare direkt. Mat måste man ju oxå äta. Så de har jag oxå hunnit med idag.

Uppsala imorrn då... Zzzzz...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0