Gårdagen...

Igår va en jättebra dag! :) Först va jag hos Maggan (min BM) på återbesök, vilket gick bra. Hon hade inte så mycke att klaga på, förutom mitt blodvärde, som vanligt... Efter de åkte jag, Mickis, Devin o Levis till Borlänge. Tim kom efter på motorcykeln. Jag fick ju presentkort på Indiska när jag fyllde år, så jag hade tänkt sätta sprätt på de, men de glömde Tim hemma, precis som alla mina pengar :/ Men jag snodde pengar av Tim ist ;)

Fyndade massa fina smycken på Guldfynd, som hade 70% rabatt på de mesta. Score! O så köpte jag ett par sköna tunna byxor på HM. Devin fick en keps (bilden), shorts, t-shirt o nya skor. De behövdes! Jag köpte även ett linne på Carlings. Ett ljusgult med körsbärsträd på. Hade kollat in de förut, men köpte ett annat, o nu hade dom halva priset på den. Sånt gillas!!

Efter Kupolen åkte vi o käkade på Max (tvi blää!) o sen till Tommy o Lillevi en sväng. Roligt att träffa dom!! Dom ska ha barn vilken dag som helst nu. Spännande!! :)

När vi kom hem "råkade" jag köpa en ny mobil. Har velat haft den sen innan den kom ut i butik. En Sony Ericsson Experia X10 mini Pro (jiiises vilket långt namn, haha) Min mobil jag har nu vill jag bara slänga i väggen! Den är helt värdelös, batteriet dör hela tiden, spelar ingen roll om jag laddar den varje dag... O kameran är väl i kvallité med dom första mobilkamerorna typ = SKIT! Näe gott folk, köp inte en HTC Tattoo (om ni inte vill köpa min då, haha)


Min kärlek! ♥

Kommentarer
Postat av: Lillevi

det var verkligen oxå vilken dag som helst oxå! =)

2010-07-10 @ 10:43:43
Postat av: Milis

Haha, jaa, verkligen! Grattis igen till er Lillevi! :)

2010-07-10 @ 12:16:25
URL: http://maze.blogg.se/
Postat av: Torhanne

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-01-05 @ 07:42:01
URL: http://torhanne.bloglyric.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0