Fem-tummig helg!

Igår va vi på 40års fest. Jättekul va de! :) Lekte lite lekar (okej, bara en faktiskt, dom andra glömdes bort) Tyvärr fick jag ingen bild på de, men ni kan ju tänka er hur de såg ut när Tim blåste upp en kondom med näsan som han trätt över huvudet. Soooom jag skrattade! Näe, 5 tummar upp för gårdagen. Trevlig folk, god mat o helt okej dryck ;) Fick nöja mej med apelsinsaftgroggar. Haha! Kände mej som 15 på nytt!! Inte helt fel de heller ;)

Party people!

Idag mår jag bättre än på länge! Känner mej huuuur pigg som helst (OBS, inget skämt!) Men min käre sambo mår lite värre, haha! Tror de har med ålder att göra de där XD Eller vad tror ni?

Pigg Milis! ;)

Vid lunch blev vi upphämtade här hemma av Göran, som skjutsade hem oss till dem, o till våra barn. Älskade barn! ♥ Dom hade haft de jättebra hos Maria o Göran, o varit så snälla så :) Det känns bra att barnen (och VI) är så trygga hos dom! Första gången dom fick höra Levis skrika va när vi kom (såklart, haha) Annars hade han inte sagt ett knyst! Skönt!

En glad Devin på väg hem!

Efter att vi hämtat barnen, ätit o fikat lite drog vi vidare till Johan o Lena. Dom ringde o tyckte de va dags för en grillning. Jag höll med... Elli o Snodden o barnen kom oxå. Och Jonas o Jessica. Mye mye trevligt. O hemskt god mat. Vi grillade vildsvin. Udda, men ack så gott!! Efter maten joinade även Sara o Adde oss. Fullt hus skulle man kunna säga ;)

Summering av helgen: 5 av 5 tummar upp!! ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0