Ett poäng till mej!

Jag överlevde dagen! Woho! Fick sova någon timme på eftermiddagen när Tim kom hem. Fett najs! Så... Vad har dagen erbjudit? Hmm... Jag o pojkarna va upp till Ellie o hennes pojkar på förmiddagen. Hon är oxå ensam nu, hennes karl har börjat jobba igen. (mmm va de är synd om oss som har män som jobbar) På eftermiddagen åkte familjen in till stan o köpte en ny drivknut till bilen, så nu kan vi laga den. Yeah! Handlade även lite nödvändigheter...

Sen kom Martin förbi o tjålade bajs. Han o Tim drog till badet en stund. O så har Mickis kommit to town igen. Så henne har vi oxå haft besök av nu ikväll :D

Nu ska jag sova (tror jag...?) Levis sover. Heja heja! Här gäller de att rappa på! Imorrn ska jag til fitt-tittarn på återbesök. Huvva! Hatar att ligga o sära på benen i den där stolen :S Meeeeen de är väl ett måste I guess...

Fick en ny tid till Uppsala oxå. På tisdag drar vi söderut igen.

God natt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0