Uppsala Akademiska.

Imorse blev jag väckt av en kvinna som bröt på något annorlunda skråk. Hon ringde från Uppsala Akademiska Sjukhus. Tydligen ska jag komma dit imorgon kl 11. Tack för den liksom! Jag frågade om dom inte hade någon annan dag, o visst fanns de en tid på måndag, men så länge ville ju läkaren INTE vänta. De är tydligen nånting som brådskar... Undrar vad?? Men de är ju snällt att vi fick 24 timmar på oss att skaffa barnvakt o sånt på iaf. De tackar vi för... Humm...

Så nu är jag hemma en snabbis o ska packa massa, o sen drar hela familjen till Stockholm i några dagar. Vi ska bo hos Tims syster. Skönt att få komma bort lite. Så åker vi från henne till Uppsala imorgon bitti. Mycke bättre! Hon stannar hemma i tar hand om Devin :)

Lämnat fyra rör blod har jag även hunnit med idag. Fy vad jag är bra. O fyyy vad läskigt de är!!

Näe, nu måste jag packa vidare. Skriver nog när vi har kommit fram. (om jag kommer ihåg datorn...)


Dagsfärsk idolbild. Skriv ut o sätt upp på kylen ;p

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0