Tofflor o kaffe <3

Igår va jag knappt vaken/hemma så de blidde inget skrivande... Tyvärr! Inte för att jag tror att så många blev ledsna ;) ANYWAY:

Sitter o fryser. Pelletsbrännaren dog i natt. De är -27 grader ute, o minst lika kallt inne känns de som. Va nyss upp o värmde mej lite under täcket. Stackars Devin satt o skakade imorse när vi gick upp o skulle äta frukost. Termometern stod på 14,4 grader. HUVVA!! Inge roligt!! Men nu börjar vi få upp värmen iaf. Tur de finns kläder o tofflor dagar dom dessa! <3

Idag har jag bestämt mej för att hälsa på våra grannar. Så de så. O kanske åka in till Eastwood tattoo o busa. Hoho! Fast först blir de en kopp kaffe, o sen kanske de är dags att laga någon mat. Vad nu de skulle vara... Hmm!

På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm, jag blir inte ledsen men blir glad när du skriver=)

2010-01-05 @ 14:36:13

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0