MilisÅngest...

Och vad kan de vara då mån tro? Kanske folk kan undra...

Jo! Som vanligt börjar jag bli trött på mitt hår. Har inte klippt de sen i höstas, o då klöpp jag bara lugg. annars har jag varit blond o haft halvlångt hår nu ett tag. BOOOORING! Något som jag tycker är fint är svart långt hår, typ som Callie har, i Grey's Anatomy. Krorkskruvat hår. De har jag egentligen. Den ni! De visste inte många av er läsare va? ;) Så ett alternativ är ju att färga håret svart o sätta i en hårförlängning. Men orka??

Alternativ 2 är dreads. Saknar att ha dreads som fan!! Men jag har ju inga blonda. Bara en massa bruna, svarta o "extremfärgade". O de går ju inte för sej. Blonda dreads ska de ju vara isf, annars kan de va!!

Alternativ 3 är att färga skiten lila. Hela håret alltså. De skulle vara roligt. Men hur länge då?? NÄÄÄ!

Så vad gör man? Jag kan ju tyvärr inte klippa av de, ifall att jag ska göra den där dreadförlängningen i höst (de blir väl då jag får råd med den kan jag tänka mej...) Hilfe!!

Kanske kan fråga snällt på Hairdrobe om någon har några blonda skabbdreads att sälja billigt till lilla jag...
Blonda o turkosa dreads. De blir gött mos!


"Callie Torres"

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0