Mållös?

Kan de vara så att jag fått slut på ord? Jag kommer inte på något vettigt att skriva om!! Eller ja, vettigt o vettigt. De är väl inget jag skriver om. Men ni fattar...

Kan ju berätta att min pappa kom förbi idag med min nya säng, till mitt nya alldeles egna sovrum. Okej, inte heeelt egna, Devin ska ju oxå sova där. Men jag ska börja sova i en enkelsäng alltså... Spännande. Problemet är bara att jag inte hittar på våra "singellakan". Where the hell are they?? Kan Tim ha gjort polertrasor av dom? Har någon gjort spökdräkter av dom? Eller har någon försökt smita ut genom ett förnster på övervåningen o gjort en sån där lakanslian? I dunno!! Dom är borta!! Jag får väl sova i sovsäck eller något. De löser sej på nått sätt. De gör de alltid...

Imorrn måste jag ringa min barnmorska. MÅSTE!! Jag kräver ett sånt där bälte!

God natt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0