Lördagsmys :)

Ikväll har vi haft en mysig hemmakväll här :) Först lagade vi potatisgratäng med kött o vitlökssås. Lekte lite med Devin. Han är sjövild den lilla prylen. Ett bad blev de oxå för honom. Han tycker de är så roligt att leka med sina badankor ;)

När vi badat Devin steg Mats o Frida in i stugan. Trevligt! Vi bjuppade på dagens skörd av muffins. Som tyvärr vart heeelt fucked up o missbildade. Hade dom inne i ugnen i nästan 10 minuter längre än vanligt, o ändå vart dom aldrig riktigt klara. O så "jäste" dom inget. :'( Vad har jag gjort för feeeeeeeeeeel??? *gråter krokodiltårar*

Efter en stund kom Martin hit o joinade kalaset, o "grabbarna" gick ner i Tims sk. verkstad o satte upp hans verktygstavla som han tjatat om så länge. Skönt att slippa de nu ;) Jag o Frida att o kollade på tuffa (men ack så dyra) babykläder på evilout. Där skulle jag lätt kunna handla för några tusenlappar på någon minut om jag fick!

Har även letat syskonvagn på Blocket. Utan större resultat. Vad ska man ha för vagn liksom? Jag älskar ju våran vagn som vi har nu, en Emmaljunga City Cross. O den finns ju som syskonvagn oxå, men jag tycker barnen får så små sitt/liggytor då. Men så kanske de är för alla syskonvagnar? Jag vet inte. Kan inget om sånt :/ Vad gör man?

Nu ska jag försöka varva ner. Kanske kika efter lite sommarkläder o drömma mej bort. Sen sova. Om jag får...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0