Ensammast i Sverige?

Tim har börjat jobba idag. Känns inge kul alls. Varken för mej eller honom. Han hade verkligen ångest innan han åkte. Fick knappt i sej mat. Tror han bara ville vara hemma helst av allt. (de ville jag med) Meeen vad gör man? Jobba bör man...

Så nu sitter jag här o känner mej ganska ensam o bortglömd. Eller ja, ensam o ensam, jag har ju Devin. Han kryper runt o terroriserar allt han kan! Just nu sitter han o slår något i vardagsrumsbordet. Han sitter under det alltså. ;) O de här med bortglömd vet jag väl egentligen inte heller om jag är... Men om nu ingen ringer o frågar hur de är, hur jag mår o hur de går, så kan jag ju bara anta. Eller?! Vart är ni?

Jag är iaf här. O här kommer jag o bli sittande hela veckan, varesej jag vill eller inte. Min bil är sönder. O Tim jobbar eftermiddag. Viiilken timing!

Ursäkta för mina negativa o spydiga inlägg, men jag ser inte så mycke ljusa stunder just nu.
Min blogg, mina känslor... Read it or don't...

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter inge skoj,.. jag skulle gärna fråga hur det är. men jag tror inte du skulle uppskatta det om du viste vem jag va. trökit kanske..

2010-01-11 @ 16:26:44
Postat av: Maria

Jag ska verkligen försöka få tag på en bil! :D

2010-01-11 @ 17:50:37
URL: http://coxans.blogspot.com/
Postat av: Milis

Anonym: De finns bara två människor som jag kan komma på som jag inte vill läser min blogg o kommenterar med snälla saker med jämna mellanrum. Jag TROR o HOPPAS att du inte är en av dom. Men om du vill o vågar får du gärna "komma ur garderoben" ;)

2010-01-11 @ 22:25:42
URL: http://maze.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0