Aj som faaaaaan!!

Imorse tog jag sovmorgon. Okej, de gör jag ganska ofta nu för tiden. Men jag har en anlening till all slö o slapphet känns de som. Jag kommer inte ur sängen! När jag ser de sådär, nerskrivet, så är de ju nästan skrattretande. För de är ju så man skulle vilja skratta åt saken. Har jag gått o blivit tonåring igen? Har jag förlorat benen i en hemsk fallskärmsolycka? Nej! Tyvärr!! De är nog så att jag fått foglossning deluxe. Grattis Milis!!

Så imorse när jag väl tog mej i kragen o försökte ta mej ur den där sköna varma sängen ville jag bara skrika av smärta. Jag fick på mej ett linne o hann ta ungefär tre steg innan jag grät. Fy tusan vad ont de gjorde. Vad gör man? Tar två alvedon o hoppas på de bästa?! Njaaa, känns som att dom inte kommer ha någon verkan tyvärr...

Någon som haft foglossning o kan ge mej några tips eller något för att jag ska kunna typ... I dunno... SITTA?!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hade jättemycket foglossing när jag väntade Samuel. Kände precis så som du beskriver. De enda jag fick va ett bälte att spänna runt bäckenbenet. Hjälpte ibland=(

Kram Therese

2010-01-16 @ 12:28:44

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0