Ho ho! :)

Idag har jag minishoppat lite. Eller vad man nu kan kalla de för. Hela familjen va på Dollar Store iaf. Tim skulle ha en pärm, o jag ville bara gå runt o "kika", som jag så fint kallar de. De slutade iaf med att vi kom hem med nya gardiner till köket. Limegröna. Skitfina! Så nu är både jag OCH Tim nöjda. Han hatade våra förra, som va cerisa o halvt genomskinliga. O jag blev ju glad att jag fick köpa limegröna, som jag velat i något år nu ;) Ska försöka ta lite bilder o lägga upp när jag fått upp alla. Just nu sitter bara en kappa uppe, har inte hunnit stryka dom andra. Har ju en liten vildníng att kuta efter hela tiden ;) Tim är hos en jobbarkompis o leker, så vi är ensama hemma.

Köpte även nya strumpor till mej o Tim, en svart vispskål, kinapinnar, små gulliga espressokoppar o hårspännen :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Biggest Loser, o käka choklad ;D Hehe!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0