Znarrrk!

Idag är en sån där dag då jag känner att hissen inte går ända upp. Drygt med sånna dagar... Meeeen what the heck!? Man kan ju inte ha bra dagar varje dag.

Jag blev jättesur på min jacka imorse när dragkedjan inte gick att dra ner, o stod o drog, o drog, o drog. Men den hade fastnat. Sur o stressad som tusan blev jag! Efter en stund insåg jag att de va dragkedjan till min tröja som jag försökte dra ner, o vips så gick de skitlätt att dra ner jackans dragkedja. Totalt hjärnsläpp idag.

Får se när nästa grej kommer... Nu ska jag ta min 3:e kopp kaffe för morgonen o räkna timmarna tills min älskade sambo kommer hem. Han jobbar idag :/

Bjuppar på en bild på mej o min dreggelbebis från igår.

Skriver lite mer sen.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0