Min natt/morgon!

Usch vilken skitnatt de har varit. Igen! Igår va de jag själv som höll mej vaken genom att hosta, o Tim hjälpte till genom att snarka värre än en jagvetintevad. Inatt va hostan bättre iaf, snarkningarna oförändrade. Men nu va de Levis tur att åka på hostan. Han vaknade 3 o skulle ha mat (fast han sovit hela nätter hur länge som helst) o då  hostade han hur mycke som helst. Spelade ingen roll vad jag gjorde. Jag bar honom, han satt i mitt knä, låg i mitt knä, satt i sin stol. Inget dög, han bara hostade o va ledsen :( Vid 5 hade han t.o.m hostat så mycke att han spytt, två gånger. Usch!! Men efter de somnade han iaf...

Så idag har jag två trötta killar. Varför Devin är trött vet jag inte riktigt. Men han ville inte gå upp imorse iaf. Jag fick väcka honom kl 8, så vi skulle hinna till dagis i tid. Förjäves. Väl uppe satt Devin bara o stirrade. Ville inte ha någon macka, inget att dricka. Han bara satt där, o va nöjd. Så jag ringde till dagis o sa att Devin hade hamnat i någon slags koma, o att vi skulle komma när han piggnat till. Strax innan 9 vaknade han till liv, o käkade glatt upp sin frukost. Underliga barn... Han fick sova 12,5 timme inatt, o va ändå trött.

När vi till slut va färdiga för att gå till dagis hade Levis somnat, på sin matta, på mage. Tror aldrig de har hänt faktiskt... O han sover än. Stackars lilla trötta killen! ♥

Så nu har jag fått baka tårta ifred. Vilket behövdes, så jag är nöjd... Ska fortsätta med den nu.
Bilder kommer ikväll.


Slagen hjälte! ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0