Miljövännen Milis.

Tjolahopp! Idag händer inte mycke! Jag pimplar kaffe för att hålla mej vaken, o har gjort de sen 8 imorse... Devin letar bus, som vanligt, o Levis hoppar runt i sin gåstol. Allt i sin ordning.

Jag försöker lura hit någon stackare för att hålla mej sällskap, men de går inge bra, så jag tror jag lägger ner de där nu. Bara o gilla läget. Har jag nånsin sagt att jag vill flytta härifrån? De vill jag. Speciellt nu när de är vinter. Vi har typ 10 grader kallare här på vintrarna än inne i stan. Måttligt roande, på alla sätt o vis. Man behöver aldrig fundera på vad man ska göra iaf. Antingen skotta snö, fylla på med pellets eller skruva med någon trasig o tjurig bil som inte vill starta. Skitbra ju! De tackar vi för. Vart är växthuseffekten alla varnar för? I don't get it!? Här blir de bara kallare o kallare tror jag...

Man kanske borde sluta klaga o flytta till ett varmare land ist?
Eller köra bilen mer på tomgång...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0