Godagens!

Idag ville barnen kliva upp halv 7, så jag hängde glatt på såklart! Sova kan man ju göra när man blir gammal...

Väntar på att Tim ska slå upp sina blå, så jag kan göra klart dagens tårtor. Har två stycken att göra idag. Fast de mesta är gjort iaf, bara själva uppbyggnaden kvar... Tror den ena kan bli något riktigt bra ;) Den har något med MUUU att göra. (bilder på dom + den från torsdagen kommer)

Sen ska vi på kalas, Tims kompis/gayboyfriend fyllde år tidigare i veckan. O de måste ju firas!

Nu måste jag springa till Devin, som håller på att göra min juccapalm naken. :S
Hujj!

Kommentarer
Postat av: Syveranna

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-02-01 @ 08:15:07
URL: http://syveranna.blog13.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0