En helg i tårtans tecken.

Hej hej! Ännu kallare idag, -23. Brr!! Men idag ska jag inte klaga på kylan...

Hela förmiddagen har gått till att baka o förbereda inför alla tårtor som ska göras i helgen. Sjukt mycke jobb är de! Men de är kul oxå, annars skulle jag ju inte göra't.


Bara för typ 1,5 vecka sen klagade jag till Tim att de va så tråkigt att jag inte hade en enda beställning på hela december. I december kan de ju alltid vara bra med lite extra fickpengar oxå. Men icke...

O så bara sa de poff! O rätt som de va så fick jag förfrågan på 5 tårtor. Konstigt de där. Men två har jag blivit tvungen att tacka nej till, då vi ska vara i Uppsala hela nästa vecka med Levis. Så i helgen har jag tre tårtor att göra. Spännande! Får se hur de går då... Men de ska gå bra, de måste de ju göra!

Nu ska jag sörpla i mej mitt kaffe, kolla till ugnen o sen dra till dagis om en stund.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0