Trevlig lördag!

Idag har la familia varit o grattat/hälsat på min moster o hennes karl. Tomas fyllde 40 år förra helgen, men va då nyopererad o inlagd på sjukhus, så vi fick gratta honom idag ist :) Mucho trevligt att umgås med dom där två, som vanligt. Devin gick runt o slet i allt där tror jag, o ibland även utan att hålla i sej i saker. Så de tar sej ;) Tomas verkar må bra efter operationen iaf, o går redan nu mycke bättre än tidigare (han har fått en ny höftkula). Fan!! Vi som skulle bi LA Maffia på kryckor! Där sprak den idén oxå, too bad! ;)

När vi kom hem fick vi besök av Niclas, Ellie o Lucas. Also väry najs! Devin o Lucas lekte för fullt. Så roligt att se när dom små liven leker :D O mitt i allt grillade vi även, så nu sitter jag i soffan, proppmätt o nöjd. Småkikar lite på Millenium trilogin som går på ettan. Väldigt bra, mycke bättre än filmerna, då de är med mer, som inte visas i filmerna men som finns i böckerna.

Nu ska jag läsa lite andra bloggar o hår-nörda mej. Imorrn kommer pappa o Line på lunch :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0