Traderaköp.

Idag fick jag (vi) något ryck o tyckte de va dags att plantera grejs. Så vi letade fram våran bunt med fröpåsar, tog fram jorden o tog på oss våran gröna fingrar. Men tror ni några av fröna va fräsha eller? Näe!! Haha! Vi hade t.o.m vissa fröer som va bäst före 2005. Inte illa! (joo, mycke illa!!) Vi hittade iaf någon chilisort att sätta. Chayenne tror jag de va...

Men som tur är finns ju tradera. Älskade tradera! Jag hittade massa fina solrosor som jag budade på, o så hittade vi lite fler chilisorter. Fråga mej inte varför vi ska plantera just chili, men jag tror att de är något som ligger i släkten... Anyway. Hittade en ganska intressant sort... Penispeppar!! XD Sånna måste vi ju bara ha! O så ska man helst bjuda någon pryd människa man känner. (känner vi ens pryda människor?) KALAS!!

Lovely!

Kommentarer
Postat av: Jinxan (JinxLinda)

Hahaha vilka fula :P

2010-04-17 @ 17:08:56
URL: http://jinxan.se/blogg/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0