Tattoo thoughts...

Jag grymt sugen på att tatuera mej. Har varit de i något år nu. Jag hann ju tyvärr bara med två nya tatueringar mellan graviditeterna (vilket suger!!) Men efter den här gången ska (BORDE) de väl vara lugnt?! Jag vet ju helt klart en ny tatuering som ska printas på. Lillebrors namn, ovanför höger armveck, så som jag har med Devin, fast Devin sitter på vänster då... De är något jag pratat om sen jag gjorde "Devin", att jag ska ha vårat andra barns namn på andra sidan.

Men sen då?

Jo! Jag är skitsugen på en fot-tatuering. Något snirkligt o fint. Kanske något som involverar fjärilar? Eller cherryblossoms kanske? Mjaa... Något på foten ska de ju bli iaf, är de tänkt. Men hur smart är de att tatuera foten på sommarn liksom? De låter dumt i mina öron. Meeen å andra sidan kan de ju bli en pissig sommar med en massa regn. O regnar de är de ju lugnt. Då har man ju typ skor o strumpor på sej.

Näe. Man kanske borde skissa upp något skoj? De kan ju bli en pissig sommar...

Kommentarer
Postat av: eriika

ååh jag är oxå assugen! de suger att man inte kan/får tatuera sej när man är preggo. meeen jag har BF knappt 3 veckor innan min födelsedag så jag ha sagt till karln att jag vill ha pengar när jag fyller år, så jag kan styra tatuering diiirrrrekt :) man lär ju ändå inte va ute så mycke i solen när man ser ut som en skinnsäck och har en liten bäbis att tänka på med värmen och allt som hör till :)

2010-04-16 @ 13:43:24
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0