Sunny day!

Nuuuu har jag satt ner arslet igen. De har vaerkligen varit full fart hela dagen. Skoj :)

Tommy o Lillevi va här på eftermiddagen. Dom hade med sej äppelpaj o en present till Devin. NOM! (inte presenten då...) ;) Efter finbesöket åkte vi o hämtade Devin, som sken upp som en sol när han fick syn på oss. Jättekul o se :D Sen satt vi o fikade o tjålade lite med la familia. Tror min cheesecake fick godkänt. Jag gjorde ett eget recept nämligen, för jag hittade inget recept som "föll mej i smaken". Hojta om någon vill ha recept så lägger jag upp de.

Åkte förbi Johan o Lena med lite kaka oxå på hemvägen. Någon va ju tvungen att käka upp den... Dom brukar alltid vara mina testkaniner ;)

Devin slocknade så fort vi kom hem. Stackarn va skittrött o hade bara sovit 50 minuter på hela dagen, o vaknade strax innan 6. :S Inte konstigt att han va trött...

Imorrn blir de kära kuratorn. Skriver nog någon rad då. Nu ska jag HD:a lite!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Emmah

Recept är alltid bra, lägg upp e du snäll :)

2010-04-12 @ 12:02:51

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0