Pappas mat....

Dagen tillbringades alltså hos pappa o Fia. Mye trevligt. Hemma kunde vi inte vara iaf, för Tim har magsjuka. De är inget jag vill bli smittad av, o inte Devin heller... Så vi flydde ganska tidigt på dagen. Tråkigt för Tim bara, att behöva ligga hemma o bara vara sjuk, utan uppassning :/ Men men! Han va saknad idag iaf! <3

Hemma hos pappa lagades de mat för fulla muggar (eller fat kanske jag ska säga... Hoho) God mat. Älg entrécote, köttbullar, potatisgratäng, lax, omelett o massa annat gottit! Mmmm! :) O jag fick springa så gott de gick o jaga Devin, som skulle utforska varenda vrå av huset. O så lärde han sej att sparka sej fram med Lines åk-mockafjong. (typ en bil, som man sparkar sej fram på) Han va sååå nöjd!! O de va vi oxå ;)

Vi kom hem ganska sent, runt 20 tror jag. Så nu sitter jag o försöker ta igen mej efter dagens spring o bilturer... Äter lite från mitt påskägg. ^_^ Kollar på Millenium-serien. De blir nog en tidig kväll ikväll.

God natt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0