Massa ord.

Näe, jag har inte haft tid att skriva idag heller. Fy på mej! Fullt upp hela tiden. Fast så är de väl egentligen inte? Jag tror helt enkelt att jag inte har så mycke att bidra med i bloggen just nu bara...

Här är allt same old. Jag går som ett retard. På kryckor. Tims 88 årige farfar har bättre fysik än mej. I'm lovin' it! Devin språkar o är en glad fis. Tim är hemma o tar hand om oss. Goda vänner finns. Livet är nog egentligen rätt bra. Tror jag. Allt är relativt.

Jag försöker iaf att ta de lugnt om dagarna. Men de känns som att jag misslyckas katastrofalt. Jag vill så mycke mer än jag klarar av. Envis. Dum o envis.

Nu ska jag lägga mej iaf, efter en lång, men bra dag... Tim sover nog redan. Imorrn väntar nya (icke)äventyr. Får se om jag får träffa käraste Cattis. Hoppas!!!

Devin idag. Han försökte få plats på sin gåvagn :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0