Finbesök!

Imorse vart jag väckt av min lur. De va Cattis som ringde o ville kika ut. Så de va bara att studsa ur sängen (haha) o vakna till. Jättekul o träffa henne igen! De är ju 4 månader sen vi sist sågs :/ Vi fikade kaffe o cup o tog igen lite allt möjligt. O Devin skulle ju såklart vara med o synas hela tiden. Soetnos! Cattis åkte nyss hem iaf, då hon o Anton skulle käka mat hos hennes farmor idag... De måste vara jobbigt att behöva stressa runt o träffa alla på så kort tid när man väl är hemma. Men men. I början av juni kommer hon tillbaka :D O då kanske hon får träffa lillebror oxå.

Vad som händer senare idag har jag ingen aning om. Jag vill göra något roligt. Lättare sagt än gjort tror jag. Men något borde de ju finnas att göra... We'll se...

Nu ska jag leka lite med min goa son. Hujj!

Kommentarer
Postat av: Evelina - Gravid i v34 <3

Jo kolla, jag har bf den 6 Juni :) Måste följa din blogg, roligt att följa någon som är lika långt gången :)

2010-04-26 @ 14:09:42
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Artist Profiles

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-01-21 @ 07:20:46
URL: http://artist-profiles.blogimagine.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0