Happ.

Då gör vi ett nytt försök då... ;)

Devin ligger o sover bredvid mej i soffan. Vi gick upp 08:30, men Devin ville bara vara vaken en timme. Haha. Inte lätt o vara så trött. Jag va oxå skittrött, men efter att man varit vaken i en timme har man ju hunnit vakna ganska bra. Så nu sitter jag här o dricker en kopp chaité. Tim gick precis upp, Johan kommer snart förbi på en kopp kaffe.

Imorrn har jag halkan. Spännande... Men de är ju inte direkt så man kan kugga på den, o de är ju skönt ;) O på onsdag har jag min sista körlektion, o på torsdag är de teoriprov som gäller. De ser jag faktiskt fram emot. Ska bli så skönt o få de gjort. Ni som hängt med mej ett tag vet att jag redan klarade de i maj förra året. Så den här gången är mitt mål att snygga till mina poäng bara. O de ska väl inte bli några problem tror jag. Sist läste jag bara igenom boken en gång, o sen gjorde jag provet. Är lite mer seriös nu ;) Jaja. Håll tummarna för mej på torsdag iaf...

Nu ska jag ta mej en kopp kaffe med karlarna, sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Hujj!

Rock on!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0