Städdag.

Happ! Då va de dags igen. Har städdag här hemma. Fy hur de såg ut. Pinsamt ju.. Men nuså, nu börjar de se vettigt ut igen. Kanske man vågar släppa hem besök...

Zelda har börjat byta till vinterpäls, o de är ingen rolig historia. Usch! Vita små äckliga hår överallt. Jag tror jag blir galen! Hon låg i mitt knä igår en stund, o sen vart byxorna helt vita på ett ställe. Helt sjukt hur mycke en sån liten vovve kan håra! :S Har borstat henne massa nu idag, i hopp om att hon kanske inte fäller så mycke hår någon annanstans då... Men vi får väl se...

Nu ska jag städa vidare. Först ska jag försöka få Devin att sova lite middag. Hur nu de ska gå till. Zelda väcker ju honom hela tiden. >_<


Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

hahah, om man ändå slapp städa men att allt fortfarande såg skinande rent och städat ut!

2009-10-19 @ 15:46:48
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0