Muse.

God dag! Sitter o lyssnar på min dagliga dos av bra musik. Först upp: Kent ofc! Töntarna... Miiiket bra. Längtar som tusan till nya skivan som kommer om någon vecka. Dagens andra låt: Muse - Uprising. Såååå skön låt. I luvz them! <3 De va ju tänkt att jag o en FD kompis skulle gå o se dom på lördag. De sörjer jag. Jag ville verkligen se dom. Men den här så kallade kompisen blev dum i huvet, tog bort mej överallt, på facebook o BDB, o köpte biljetter så att han o hans nya sak kunde gå o se dom. Idiot. De va ju liksom våran grej eller vad jag nu ska säga... Dålig stil.

Jaja. Jag har ändå inge pengar idag. Dock imorrn. Men orka åka till Sthlm för att kanske se Muse. Näää!

Nu ska jag ta en dusch, o sen ska jag in till stan o leka med Marika o Mia. Hej!!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Förstår att du sörjer konserten.

Meeeen hur kul är det att gå med någon som man tycker är dum i huvudet? ;0)

Vi tar och går på nästa konsert! Ok?! =0)

2009-10-23 @ 01:41:04

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0