Funderingar...

Ett ljus har börjat komma upp... (eller vad man nu kan kalla de för) Jag tror jag lever i förnekelse. Hemskt egentligen. Men jag tror de är så. Jag vill nog inte inse. Men jag hoppas de vänder snart. Jag vill ju... Eller vill jag? Joo. Jag tror jag vill. Tror...

Idag har varit en trevlig dag. Synd bara att man är så förbannat trött! :( Devin är förkyld igen, så han sover jättedåligt. Vilket resulterar i att jag sover jättedåligt. Jag behöver verkligen sova!! Snart vet jag inte vart jag ska ta vägen alltså. Tim är i Stockholm på kurs. Han kommer hem imorrn kväll. Jag hoppas verkligen att jag kan få sova då. Känns som att jag inte tänker på något annat. Sömn sömn sömn!

Anyway! Idag åkte jag o Dev till pappa o Fia o hälsade på. Hämtade upp Cim o Cattis oxå. Skojs! Cattis ska flytta till Göteborg på fredag, så jag passar på att träffa henne så mycke som möjligt nu. Känns skittrist att hon ska flytta. Även om vi inte brukar umgås så mycke, så känns de ändå konstigt att hon ska flytta. Vi har känt varann i snart 15år. De är läääänge! Jaja. Vi får åka ner o hälsa på så ofta de bara går :) Göteborg är ju ingen tråkig stad heller, direkt.

Nu på kvällen har jag försökt få Devin att somna. De gick väl sådär... 35 minuter tog de. Huvva!! Jag förstår inte varför man måste sprattla med både armar o ben o göra allt för att inte somna. För skulle han ha slappnat av skulle han somnat på en minut. Så trött va han. Så strax innan halv elva somnade han. Puhh! Så nu försöker jag bara ta de lugt innan jag själv ska sussa. Eller försöka iaf.

Saknar min Tim!!! Kom hem NU!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0