Vuxet värre...

Igår gjorde jag de vuxnaste jag gjort på länge... Jag köpte blöjor. Massa blöjor. Närmare 210st blöjor. Ojojoj vad vuxet de kändes. Jag är ekonimisk. De är ju ett plus. Vuxenpoäng till mej!!

Övriga händelser för gårdagen va fika. Fika med Fia. De va skitlängesen vi sågs. Kul o träffa henne! Ska börja på hennes dreads nu som hon ska ha på sin student. De blir skoj. Hoppas jag hinner bara :S Men de ska la gå bra. Har fått fria händer, så vi får se vad jag hittar på ;) Hihi! Annars kollade jag bara på hockeyn. Bajshockey! Kanada kan gå o gräva ner sej tycker jag. Lägga av med hockey. Dö. Mjaa. Så blodigt allvarligt är de ju inte egentligen, men de vore ju kul att nån gång spöa dom... Tjempa tjempa!! Bronset tar vi iaf. Så måste de bli.

Idag har jag tre puckon på mitt tak som kutar runt... O de är inte fiskmåsar jag snackar om. De är David, Tim o Johan. Dom har börjat lägga om taket nu. Skönt att någpt händer, så man kanske kan sälja den här kåken någon gång, o flytta närmare stan. Helst till stan, men de är ju så himla dyrt med hus där. Morr! Får köpa ett renoveringsobjekt. De skulle jag gilla. Att få göra allt som jag (humm, VI, menade jag ju såklart, hehh) vill ha de.  Mja, de vore najs... Bara inte Tim vill bo kvar här nu, när allt är klart. De vore för synd... Men de ska nog gå o tala honom till rätta isf ;) De är jag ganska bra på. :p

Nu ska jag göra något vettigt. Ha en bra helg. Puss hej!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köpte du ett så stort blöjpaket någonstans?

2009-06-18 @ 13:52:07

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0