Bajs o åldersnojja!

Mjoo, nu kanske ni tror att jag ska skriva om Devins bajs, men ICKE! De vore ju för äckligt... O mitt bajs vore heller ingen hit att diskutera... Bajset jag pratar om är BJÖRSJÖ!! Fy fan säger jag bara. Usch. Nu är den tiden på året då någon inte alls så intelligent människa jödslar åkrarna här. (som är våra närmsta grannar) Jag spyyyyyr! De går knappt att vara ute mellan 19 o 21 på kvällarna. Jag vill bara slå den dumma människan som förpestar luften här! *damn you!*

O så jag har gjort en HEEEMSK upptäckt härom kvällen. Ett kritvitt hårstå! Why God, whyyy? Jag har inte ens hunnit fylla 21år för tusan! Jag är 20, o 20åringar ska inte ha vita hårstrån. Iaf inte om man inte är albino... Jag hoppas verkligen att de bara va ett "felkonstruerat", o att de dröjer några år tills nästa. Uhha!

Nu ska jag göra något vettigt, som typ städa -_- Innan Devin vaknar o är hungrig. Ska försöka skriva mer sen :)
Bajsstället!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0