Tråkigt, trött o huvudvärk!

Fy fan vilken tråkig dag! Tim åkte o tattuerade sej kl 12, så jag är ensam hemma. Eller ja... Ensam o ensam. Jag har två sömntutor här hemma oxå. Devin o Kroken. Dom har sovit jättelänge nu. Eller ja, iaf typ 2 timmar. O de är länge för Devin. Han brukar bara sova typ 20-30 minuter annars på dagarna. De är ju visserligen skönt när dom sover, så jag får lite lugn o ro. Men de blir ju så tråkigt oxå. O huvudvärk har jag oxå. Tror jag druckit för dåligt nu igen. Tänk att jag aldrig lär mej... :/

När Tim är färdig ska han plocka upp Maria på vägen hem. De blir najs. :) Får se vad vi ska hitta på för bus idag. Ikväll ska jag o Tim o handla åt Tims mamma. (mmm, I just LOVE den 18:e) Booooring! Men men. Vad gör man inte för sina nära o kära?

Skönt att Kroken har fått ro i kroppen o lägga sej o sova. Först sov han i min famn, sen förflyttade han sej till soffryggen när jag gick o lagade mat. När han är vaken går han bara runt o jamar så fort jag går ifrån honom. Lite halvdrygt, men man förstår ju honom. Förlorat både sin mamma OCH sina syskon på en o samma dag. Uhha! Tur man inte är en katt alltså :p

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0