Ny dag...

Idag åkte hela familjen Skwirgren till Säter en sväng. (eller ja, alla utom djuren då...) Tim ville till ett ställe som säljer massa dammtillbehör o fiskar o sånt. De va ganska trist där. Men jag såg några fina fiskar iaf ;) På vägen hem stannade vi vid Willys o köpte fika. Delicatobollar till Tim, o två plommon till mej. Haha! Måste ju äta nyttigare... För Cambridge la jag ner i morse. Fick slut på drickbara drinkar. Har bara äckliga kvar, banan, kyckling o grönsak alltså. Men jag gick iaf ner 3 kg, o 5 cm på magen/lovehandles. De va ju där jag ville minska. Så jag är nöjd. Jag drack ju bara dom där drinkarna i 4 dagar...

Annars har vi inte gjort något spciellt idag. Jag har ätit. Jag blev mätt för första gången sen i måndags. UNDERBART! Haha! O druckit kaffe med mjölk i. Fy fan vad gott!! :D

Imorrn ska vi på Charlies 1års kalas. Tänk att han redan är ett år. Tiden går så fort... De står väl inte på förrän Devin oxå fyller år. Typ 15år :S Well well... Sen ska vi o gratta Tobbe tror jag. (min halvhalv bror på något vänsters vis) O så ska Tamina bleka slingor i mitt hår :)

Hittade en bra låt till dej idag... Elefanter... Den kommer verkligen från hjärtat! Den träffar klockrent!
"- I hela mitt liv har jag väntat, på någon som liknade dej.
Hur kunde du lämna mej ensam, i en värld som har blivit så hård?
I hela mitt liv har jag längtat, långt, längre bort här ifrån.
Nu står du först på min lista
Över folk som förtjänar ett öde värre än döden"

Den dagen jag kommer på mej själv med att inte ha tänkt på dej, eller drömt  mardrömmar om dej på länge,
den dagen blir jag fri. Lycklig.


O ja, jag är fortfarande nervös...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0