Nämmen tjaa!

Idag har varit en finfin dag. Jag o Timpen blev bjudna på frukost av Tims mamma. Hon hade bakat scones. Nomnom. O alldeles lagomt gräddade va dom oxå ;) Hehe! Letade även efter en kattunge åt henne... Utan vidare resultat dock. Hittade en skitsöt skepparkatt, en sån där med en extra tumme. Får se om vi får nå svar från dens ägare.

Efter de åkte vi in till stan o fikade med Maria. Skojs! Trackade Timpen som vanligt. Yeah yeah! De är så kul att leka med Maria. Sen gick vi hem till henne o kikade lite på Simpsons, medan Tim va o kollade in knivveckan. Viiiilken tönt va?? Haha. Jaja, jag älskar honom ändå ;) O när jag skulle ringa o höra hur de gick för honom insåg jag att jag inte hade något att ringa med... Humm! Min mobil va borta. Spårlöst borta. Man hörde den inte ens när man ringde till den. Morr! Så gick de upp ett ljus i mitt huvud om att den kunde vara kvar på Engel. Så jag gick dit med stora raska kliv, i hopp om att någon snäll själ skulle ha lämnat in den. O mycke riktigt, det hade någon gjort. TACK FÖR DET!! Jiises, de måste vara min lyckodag, tänkte jag.. Så jag gick o köpte mej ett gäng lotter. O vann faktiskt 30kr. :D Så nu ska jag lösa in den till en ny, o hoppas på en högre vinst ;)

Efter de åkte vi till Branta backen o tog våran dagliga kopp kaffe med Marie o David. Sen drog vi hemmåt o lagade mat. De blev kycklingwok med glasnudlar. Läskiga saker de där. Såg ut som genomskinliga maskar :S Men de smakade helt okej. Fast jag föredrar nog vanliga nudlar...

Sen fick jag för mej att jag o Maria skulle baka cupcakes, så då hämtade Tim Maria så vi kunde de. Thanks baby! <3 Cupckakesen blev ganska lyckade faktiskt. Jag är nöjd iaf. Maria gillade inte frostingen. Den va smaksatt med vit choklad. Nomma! Me like!

Nu är de läggdags, egentligen för länge sen. Men men. Vad gör man inte för bakverkens skull?? O vänskapen såklart! De är min tur att ta morgonmatningen av Devin imorrn, men de gör inget. För då får jag sova på förmiddagen. Hihi!

God natt mina vänner. Jag vet att de finns någon som läser iaf ;)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0