Rubriken...

Idag har jag fått spö. Eller en käftsmäll rättare sagt… av Zelda. Min lilla minivovve. Hon kan väl inte slåss, kanske vissa tänker. Men ack så fel ni har. Jag fick så ont så jag grät! Hon träffade rakt på den nypiercade Medusan. Ajajajaj!!! Hon kom o anföll mej i sängen “imorse” när jag vaknade. Lilla vovven! Usch vad ont jag hade, o usch vad syn de va om mej. Haha. (hormoner, nääääää) Tim måste trott att jag va helt sallad… O strax efter jag slutat lipa pga den lilla käftsmällen så fick jag så onda förvärkar så jag började böla av dom oxå! Damn vilken bra start på dagen va? Haha. Stackars lilla Milis!! :p


Kommentarer
Postat av: Em

godnatt!

2009-01-31 @ 03:43:12
URL: http://audrinas.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0