Yrsel igen då...

Yes! Lovely va? Nu ikväll har jag varit så yr att de bara har blivit svart för ögonen. Läskigt, spec när man ska försöka ta hand om en liten plutt oxå. :/ Funderar på att ringa min BM om de inte blivit bättre till måndag... Kanske måste börja käka järntabletter igen. I dunno... Hur som helst... Till slut blev jag så yr att Tim fick sluta jobbet två timmar tidigare o komma hem för att hjälpa mej. Ironiskt nog hade Devin precis slocknat innan han kom hem. Så de fanns inte mycke att göra här hemma när han kom hem. :p

Annars har jag bara varit hemma idag. Mått piss o legat i sängen. Mot kvällen gjorde jag lite knäck, som blev ganska misslyckad. Helt mjuk. Men god. Tråkigt... Fast jag o Lena ska ju göra mer imorrn, den kanske blir bättre :)

Nu kollar vi på Idolfinalen. Hoppas Calle vinner. Men jag tror lill-Erik vinner tyvärr. Den lilla sprätten!

God kväll!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0