Morr!

Beställde lite kläder igår på rean på Ellos. Himlen för mej! ;) Så roligt att shoppa när de är så billigt! O så är de ju alltid kul med nya kläder... Har knappt några vinterkläder. Köpte massa nya kläder i somras, men de va ju mest linnen, kjolar o annat somrigt. Så nu behövdes de en ny vintergarderob. Min kropp är sej inte riktigt lik efter graviditeten med Devin. Väger ungefär desamma som innan honom, men allt fett har satt sej på höfterna o magen typ. Pissigt! Tror jag kanske hade muskler tidigare... Eftersom jag va mindre innan jag väntade Devin, men vägde lika som för någon månad sen. Kläderna passar INTE iaf. Så de va bara att köpa nytt. Köpte några mysiga stickade cardigans o lite andra tröjor. Även sånna som magen kan växa lite i. Bra att ha känns de som...

Nu till problemet. Morret i de hela. Två av tröjorna jag beställde va slut! :'( O Ellos sa inget om de förrän de va för sent. Annars får man ju ändra ordern innan kl 18:30 samma dag som man beställer. Bajs!! Cardiganen som jag gillade bäst fanns såklart inte. Inte i den färgen jag skulle ha iaf. Men jag kunde ju kunna haft en annan färg bara, om jag visste om att den inte fanns. Dubbelbajs. Sur är jag! MEN jag ska då få paketet inom 48 timmar, o de är en bra sak iaf :) Så man får lite nya kläder till jul o mysa runt i... Me like!

Nu ska jag dricka kaffe med Martin o Tim. Hujj! Ha de gött!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0